اشتراک‌گذاری در پست‌های جدید: از طریق آر اس اس
لوگو

آموزش

توسط - 10 مهر 1403
آموزش

آموزش‌ جوامع‌ محلی

گردشگری یکی از صنایع کاملا انسان محور بوده و همواره یکی از مشکلات تاسیسات فعال در این بخش مدیریت و تامین نیروی انسانی به شمار می رود و به همین دلیل است که مدیریت سرمایه های انسانی در آن (اعم از دعوت به کار، همکاری، ارتقاء کیفیت و یا عدم همکاری) دارای اهمیت بسیاری است.
اگر با دیدگاه بازاریابی این موضوع را رصد و تحلیل کنیم به این نتیجه میرسیم که هر مقصدی دارای دو طیف مشتری است، یکی مشتری داخلی که همان پرسنل آن هستند و دیگری مشتری بیرونی که خریداران خدمت یا محصول از آن مرکز هستند، اما در حقیقت مشتری میانی که نه در دسته پرسنل و نه در دسته مشتری جای میگیرد نقش مهمی در بروز و ظهور موفقیت یا عدم موفقیت ما خواهد داشت.
مشتریان میانی در واقع همان همسایگان و افراد جامعه پیرامونی هستند که ذینفعان غیرمستقیم کسب و کارها شناخته می شوند و رابطه ای بسیار عمیق و متقابل با اطراف خود دارند.
ما برای نحوه مواجهه صحیح صاحبان کسب و کار در محیط انسانی اطراف خود، بسته های آموزشی متنوع و متناسب مبتنی بر نیازسنجی و مطابق با جامعه هدف تدارک دیده و برای بهره برداری حداکثری در کنار شما خواهیم بود.


آموزش‌ پرسنل تاسیسات گردشگری

صنعت گردشگری به واسطه اینکه انسان محورترین صنعت دنیا شناخته شده است و به همین واسطه از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.
تاسیسات فعال در این صنعت به علت میزبانی از افراد دارای فرهنگ و عقاید و... مختلف و متفاوت، احتیاج مبرم به آموزش پرسنل خود به جهت ارتقاء سطح کیفیت برخورد و مواجهه با میهمانان خود دارند.
این مساله به قدری مهم است که میتواند اثر بسزایی در کسب موفقیت یا عدم آن در مورد کسب و کار شما داشته باشد و باید این اهمیت را به پرسنل خود منتقل و تبدیل به یک مهارت اجرایی در میزبانی نمود.
مضاف بر این نکته اهمیت موضوع زمانی دوچندان می گردد که بدانیم صنعت گردشگری ایران بواسطه شرایط موجود یک صنعت نوپا و شکننده است و آموزش در آن نیز یک امر مهم اما مغفول مانده است فلذا شرایط کشوری در حال توسعه و کم توجه به بحث آموزش میتواند محیط کار برای سرمایه گذاران را دشوارتر کند.
ما با بهره گیری از افراد متخصص در این زمینه برای کسب و کار شما در موقعیت های مختلف و شرایط متفاوت آموزش های تخصصی کیفی محور و متنوعی را برگزار خواهیم نمود.

آموزش‌ مدیران تاسیسات گردشگری

مدیریت، علمی است که با توجه به فراز و نشیب های بشری (اجتماعی – سیاسی – فرهنگی و...) دستخوش تغییرات فراوان و بی شماری شده و در جامعه کنونی با توجه به رشد چشمگیر فضای مهندسی و دیجیتال و... هنوز هم مورد بررسی و بازبینی های مکرر قرار میگیرد.
با اضافه نمودن سرعت تولید علم به موارد فوق به این نتیجه میرسیم که مدیران باید دائما در حال دانش افزایی و مهارت افزایی باشند و شیوه مدیریت سنتی در جامعه مدرن امروزی دیگر کاربردی ندارد.
مدیران فعال در صنعت گردشگری نه تنها مستثنی از این قاعده نیستند بلکه با توجه به اینکه مخاطبان آنها افرادی از سراسر دنیا هستند، می بایست پیشرو در این زمینه باشند و در سرفصل هایی همچون دیجیتالیسم و گردشگری، CRM ها در مدیریت نوین گردشگری، نرم‌افزارهای مدیریت نیروی انسانی، مدیریت بحران در گردشگری، برندینگ در گردشگری، مارکتینگ در گردشگری، هوشمند‌سازی در گردشگری، صنعت بیمه و گردشگری، مدیریت مال در گردشگری و... آموزش های لازم را دریافت کنند.
ما نه تنها این موارد را برای مدیران خود بلکه برای دیگر مدیران فعال در گردشگری لازم دانسته و همواره نسبت به ارتقاء دانش و ارزیابی افراد بوسیله خدمات آموزشی متناسب تاکید داریم و میتوانیم خدمات آموزشی مربوطه را برای شما نیز فراهم آوریم


آموزش‌ نحوه سرمایه‌گذاری در گردشگری

گردشگری یک صنعت عجیب و رازآلود است و توانایی این را دارد که علاوه بر مثبت کردن شاخص اقتصادی سرمایه گذار، شاخص شیوه زیست و لذت بردن از زندگی را هم مثبت کند اما همین صنعت توانیی منفی نمودن هردو این ها را هم دارد.
این صنعت به قدری نحیف و شکننده است که در محیط کشورهای در حال توسعه بسیار اتفاق می افتد که تحت تاثیر شدید از شرایط سیاسی و اجتماعی و... قرار گیرد و اگر پیش بینی صحیح و توان مدیریت بحران در آن شرایط حساس نباشد، ضربه شدیدی بر سرمایه گذاران وارد خواهد کرد.
پس سرمایه گذاری در این صنعت همانند همه صنایع دیگر نیاز به بررسی دقیق، مشاوره و آموزش دارد
ما برآنیم تا بهترین روش های سرمایه گذاری، مدیریت، دانش کارآفرینی و همچنین آموزش های عمومی و تخصصی لازم را برای شما فراهم آورده تا نهایت استفاده از این صنعت دلچسب را از دست ندهید


آموزش جذب سرمایه در پروژه‌های گردشگری

واحدهای بسیاری در صنعت گردشگری (اعم از واحدهای خدماتی، اقامتی و...) نیازمند جذب سرمایه هستند و مدیران این واحد ها معمولا با مشکلاتی روبرو میشوند که مهمترین آنها عبارتند از:
1- برای ارتباط تخصصی با جامعه میزبان نوعا باید بسیار صبر کنند تا در نمایشگاه یا... حاضر شوند
2- اکثرا صاحبان کسب و کارهای کوچک، آشنایی و تخصص لازم برای برخورد و ورود به بازار سرمایه را ندارند (به طور مثال نحوه ارائه جریان نقدینگی در پروژه به زبان علم مدیریت و کسب و کار)
ما در خدماتی که برای شما تدارک دیده ایم به این مشکلات پاسخ خواهیم داد و راهکارهای برون رفت از معضلات را به شما معرفی خواهیم کرد

توسط - 10 مهر 1403

بحث و تبادل نظر

نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف